Тематика засідань
шкільного методичного
об'єднання
вчителів
природничо-математичного циклу
на 2015-2016 н.р.
Засідання I
Дата
проведення: 04 вересня 2015 р.
Тема: Організаційно-методичне забезпечення викладання предметів
природничо-математичного циклу у 2015-2016 навчальному році.
Форма
проведення: методична нарада
№ зп
|
Зміст питання
|
Форма
роботи
|
Відповідальний
|
1
|
Про роботу ШМО у 2014-2015 н.р. та завдання на
2015-2016 н.р.
|
Аналіз, обговорення
|
Коваленко Н.М.,
голова ШМО
|
2
|
Про розподіл доручень між членами ШМО
|
|
Коваленко
Н.М.
|
2
|
Про особливості вивчення предметів у 2015-2016 н.р.
(лист МОН України від 26.06.2015р. №1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у
загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році») та
оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів
|
Опрацювання документів
|
Пасхал Г.П., ЗДНВР
|
3
|
Про навчально-методичне забезпечення (навчальний план,
програми, підручники)
|
Аналіз
|
Пасхал
Г.П.,
ЗДНВР
|
4
|
Про календарно-тематичне планування з предметів
відповідно до діючих програм
|
Корекція,
погодження
|
Коваленко Н.М., члени ШМО
|
5
|
Про національно-патріотичне виховання учнів (додаток до
наказу МОН України від 16.06.2015 р. №641 «Методичні рекомендації щодо
національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах»)
|
Опрацювання документів
|
Калашник О.А., ЗДНМР
|
6
|
Про ведення вчителями шкільної документації
|
Аналіз
за минулий н.р.
|
Пасхал Г.П., ЗДНВР
|
7
|
Про врахування календаря знаменних та пам’ятних дат при
плануванні роботи ШМО, позакласної роботи з учнями та організації предметних
тижнів.
|
Ознайомлення
|
Калашник О.А., ЗДНМР
|
8
|
Про паспортизацію
навчальних кабінетів природничо-математичних дисциплін
|
|
Пасхал Г.П., ЗДНВР
|
9
|
Про
організацію діяльності ШМО у 2015-2016 н.р.
|
Обговорення, затвердження
|
Коваленко Н.М.
|
10
|
Про
використання сайтів НМЛ КОІППО як один із шляхів самоосвіти педагога
|
Віртуальна
екскурсія
|
Калашник О.А., ЗДНМР
|
11
|
Про
проведення інтегрованого веб-квесту
|
Обмін думками
|
Калашник О.А.
|
12.
|
Про підготовку до участі вчителів і учнів в
інтерактивних конкурсах природничо-математичного спрямування
|
Інформація
|
Калашник О.А.
|
Робота
між засіданнями
1) Вивчення інструктивно-методичних листів, рекомендацій,
програм і змін до них, змісту та державних вимог до загальноосвітньої підготовки
учнів, орієнтовних вимог до оцінювання
навчальних досягнень учнів.
2) Опрацювання предметних статей
науково-методичного вісника КОІППО «Науково-методичний супровід функціонування
інформаційно-освітнього простору регіону» (№51, 2015 р.)
3) Оформлення буклету «Інтеграція
навчання» (Калашник О.А.)
4) Оформлення паспортів навчальних
кабінетів.
5) Затвердження графіків роботи
навчальних кабінетів.
6) Підготовка та проведення
шкільного етапу учнівських олімпіад з навчальних предметів (жовтень).
7) Підготовка до районних предметних
олімпіад (жовтень-листопад)
8) Відвідування відкритих
уроків (мета відвідування: спостереження
за методами реалізації міжпредметних зв’язків та компетентнісного підходу до
навчання)
9) Підготовка до конкурсів:
конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт (грудень), інтерактивних конкурсів
«Бобер», «Колосок – осінній», «Геліантус».
10) Участь у майстер-класі з теми
«Веб-квести» Видавничої групи «Основа»
11) Участь у роботі районних
методичних об’єднань.
Засідання II
Дата проведення: 27 жовтня 2015 р.
Тема: Міжпредметні зв’язки як засіб формування системних
знань та життєвих компетентностей учня
Форма проведення:
круглий стіл
№
зп
|
Зміст питання
|
Форма
роботи
|
Відповідальний
|
1
|
Інтегровані
уроки – потужний стимулятор розумової
діяльності дитини.
|
Доповідь
|
Калашник О.А., вч. математики
|
2
|
Бінарні
уроки як шлях реалізації інтегрованого навчання
|
Виступ
|
Трощинська О.П., вчитель
біології та хімії
|
3
|
Я
роблю так (з досвіду реалізації міжпредметних зв’язків)
|
Повідомлення
|
Члени ШМО
|
4
|
Моделювання
міжпредметних зв’язків у 8 класі
|
Практична робота
|
Коваленко Н.М.
|
5
|
Відкритий
урок як засіб самовдосконалення вчителя
|
Самоаналіз,
обговорення
|
Члени ШМО
|
6
|
Про
дотримання вимог до ведення учнівських зошитів
|
Огляд зошитів 9 класу
|
Члени ШМО
|
7
|
Міжпредметні
зв’язки як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учня
|
Систематизація рекомендацій
|
Галіченко Т.В., вчитель фізики
|
8
|
Про
результати шкільних олімпіад з природничо-математичних дисциплін
|
Аналіз
|
Калашник О.А., ЗДНМР
|
9
|
Огляд
методичної літератури
|
Експрес-інформування
|
Діхтяренко І.В., бібліотекар
|
Робота
між засіданнями
1)
Оформлення буклету «Міжпредметні
зв’язки як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учня»
(Галіченко Т.В.)
2)
Підготовка та проведення
предметних тижнів: до Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної
вправності «Бобер» (02.11-06.11), тижня наук (16.11-20.11)
3)
Проведення зрізів знань (грудень, за наказом
адміністрації закладу).
4)
Відвідування відкритих уроків (мета
відвідування: спостереження за формами впровадження інтернет-технологій у
навчального-виховному процесі).
5)
Самоосвітня робота вчителів,
вивчення можливостей використання інтернет-технологій у навчально-виховному
процесі.
6)
Опрацювання матеріалів обласної
інтернет-конференції «Шляхи ефективного впровадження освітніх технологій у
навчальних закладах Кіровоградської області»
7)
Організація та участь у
тематичних засіданнях ШНТУ «Астра».
8)
Участь у роботі групи
«ІТ-Вдосконалення», перевірці знань з ІКТ.
Засідання III
Дата
проведення: 16 лютого 2016 р.
Тема: Використання
Інтернет-технологій у навчально-виховному процесі
Форма
проведення: семінар
№
зп
|
Зміст питання
|
Форма
роботи
|
Відповідальний
|
1.
|
Вінтажна
обробка сучасного уроку
|
Перегляд запису вебінару ВГ
«Основа»
|
Калашник О.А.
|
2.
|
Елементи
дистанційного навчання під час вивчення фізики
|
Виступ, презентація
|
Галіченко Т.В.
|
3.
|
Особливості
впровадження Інтернет-технологій на уроках контролю
|
Виступ, презентація
|
Устюжаніна О.В.
|
4.
|
Використання
карт знань на уроках інформатики
|
Виступ, презентація
|
Калашник Ю.О.
|
5.
|
Використання
Google-maps на уроках географії
|
Виступ, презентація
|
Пасхал Г.П.
|
6.
|
Використання
Інтернет-технологій у навчально-виховному процесі
|
Проект рекомендацій
|
Коваленко Н.М.
|
7.
|
Відкритий
урок як засіб самовдосконалення вчителя
|
Самоаналіз. обговорення
|
Члени ШМО
|
8.
|
Про
дотримання вимог до проведення контрольних, практичних, лабораторних робіт
|
Огляд зошитів, електронних
документів
|
Члени ШМО
|
Робота між засіданнями
1. Організація та проведення консультацій до ДПА та ЗНО.
2.Підготовка до участі в
інтерактивних конкурсах «Левеня», «Кенгуру», «Колосок – весняний».
3. Технічна обробка матеріалів
веб-квесту (до квітня 2015 р.)
4. Участь у роботі районних методичних формувань,
шкільних методичних заходах.
5. Підготовка творчих звітів
вчителів, що атестуються (Пасхал Г.П., Трощинська О.П.)
6. Участь в обласному
огляді-конкурсі «Педагогічна блогосфера» (номінація «Шкільне методичне
об’єднання»)
Засідання IV
Дата проведення: 05 квітня 2016 р.
Тема: Організаційно-методичне забезпечення проведення
державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання
Форма проведення: оперативно-методична нарада
№ зп
|
Зміст питання
|
Форма
роботи
|
Відповідальний
|
1.
|
Нормативно-правова та інструктивно-методична база
організації та проведення ДПА та ЗНО у 2015-2016 н.р.
|
Вивчення документів
|
Пасхал Г.П., ЗДНВР
|
2.
|
Обговорення та погодження завдань для проведення ДПА
|
Обговорення
|
Коваленко Н.М., вчитель
математики
|
3.
|
Відкритий урок як
засіб самовдосконалення вчителя
|
Самоаналіз,
обговорення
|
Члени ШМО
|
4.
|
Подорож
сторінками фахових журналів
|
Експрес-огляд
|
Діхтяренко
І.В., бібліотекар
|
Робота між засіданнями
1. Організація та проведення консультацій до ДПА та ЗНО.
2. Підготовка куточків ДПА.
3. Участь у роботі районних методичних формувань,
шкільних методичних заходах.
4. Оформлення методичних паспортів,
портфоліо, блогів та звітів про самоосвітню діяльність
5. Участь в обласному
огляді-конкурсі «Педагогічна блогосфера» (номінація «Шкільне методичне
об’єднання»)
Засідання V
Дата
проведення: 26 травня 2016 року
Тема: Портфоліо як засіб професійного
самовдосконалення вчителя
№ зп
|
Зміст питання
|
Форма роботи
|
Відповідальний
|
1.
|
Самоаналіз
діяльності вчителя
|
Захист портфоліо,
звіт про виконання планів
самоосвіти
|
Члени
ШМО
|
2.
|
Моніторинг
навчальних досягнень учнів
|
Представлення результатів
|
Пасхал Г.П., ЗДНВР
|
3.
|
Аналізуємо
та плануємо разом
|
Анкетування вчителів
|
Калашник
О.А.,
Коваленко
Н.М.
|
Проектування плану роботи ШМО
на 2016-2017 н.р.
|
Робота після засідання
1. Оформлення портфоліо педагогів (члени ШМО).
2. Підготовка звіту про роботу шкільного
методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу для
представлення на засіданні педагогічної ради (голова ШМО, червень 2016 р.)
Немає коментарів:
Дописати коментар