План роботи на 2015-2016 н.р.

Тематика засідань
шкільного методичного об'єднання
вчителів природничо-математичного циклу
на 2015-2016 н.р.

Засідання I

Дата проведення: 04 вересня 2015 р.

Тема: Організаційно-методичне забезпечення викладання предметів природничо-математичного циклу у 2015-2016 навчальному році.

Форма проведення: методична нарада

№ зп
Зміст питання
Форма
роботи
Відповідальний
1
Про роботу ШМО у 2014-2015 н.р. та завдання на 2015-2016 н.р.
Аналіз, обговорення
 Коваленко Н.М.,
голова ШМО
2
Про розподіл доручень між членами ШМО

Коваленко Н.М.
2
Про особливості вивчення предметів у 2015-2016 н.р. (лист МОН України від 26.06.2015р. №1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році») та оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів
Опрацювання документів
Пасхал Г.П., ЗДНВР
 3
Про навчально-методичне забезпечення (навчальний план, програми, підручники)
Аналіз
Пасхал Г.П.,
ЗДНВР

4
Про календарно-тематичне планування з предметів відповідно до діючих програм
Корекція, погодження
Коваленко Н.М., члени ШМО

5
Про національно-патріотичне виховання учнів (додаток до наказу МОН України від 16.06.2015 р. №641 «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах»)
Опрацювання документів
Калашник О.А., ЗДНМР
6
Про ведення вчителями шкільної документації
Аналіз за минулий н.р.
Пасхал Г.П., ЗДНВР
7
Про врахування календаря знаменних та пам’ятних дат при плануванні роботи ШМО, позакласної роботи з учнями та організації предметних тижнів.
Ознайомлення
Калашник О.А., ЗДНМР
8
Про паспортизацію навчальних кабінетів природничо-математичних дисциплін

Пасхал Г.П., ЗДНВР
9
Про організацію діяльності ШМО у 2015-2016 н.р.
Обговорення, затвердження
Коваленко Н.М.
10
Про використання сайтів НМЛ КОІППО як один із шляхів самоосвіти педагога
Віртуальна екскурсія
Калашник О.А., ЗДНМР
11
Про проведення інтегрованого веб-квесту
Обмін думками
Калашник О.А.
12.
Про підготовку до участі вчителів і учнів в інтерактивних конкурсах природничо-математичного спрямування
Інформація
Калашник О.А.

Робота між засіданнями
1) Вивчення  інструктивно-методичних листів, рекомендацій, програм і змін до них, змісту та державних вимог до загальноосвітньої підготовки учнів,  орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів.
2) Опрацювання предметних статей науково-методичного вісника КОІППО «Науково-методичний супровід функціонування інформаційно-освітнього простору регіону» (№51, 2015 р.)
3)   Оформлення буклету «Інтеграція навчання» (Калашник О.А.)
4)    Оформлення паспортів навчальних кабінетів.
5)    Затвердження графіків роботи навчальних кабінетів.
6) Підготовка та проведення шкільного етапу учнівських олімпіад з навчальних предметів (жовтень).
7)   Підготовка до районних предметних олімпіад (жовтень-листопад)
8) Відвідування відкритих уроків  (мета відвідування: спостереження за методами реалізації міжпредметних зв’язків та компетентнісного підходу до навчання)
9)  Підготовка до конкурсів: конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт (грудень), інтерактивних конкурсів «Бобер», «Колосок – осінній», «Геліантус».
10)  Участь у майстер-класі з теми «Веб-квести» Видавничої групи «Основа»
11) Участь у роботі районних методичних об’єднань.

 Засідання II

Дата проведення: 27 жовтня 2015 р.

Тема: Міжпредметні зв’язки як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учня    

Форма проведення: круглий стіл

зп
Зміст питання
Форма
роботи
Відповідальний
1
Інтегровані уроки – потужний  стимулятор розумової діяльності дитини.
Доповідь
Калашник О.А., вч. математики
2
Бінарні уроки як шлях реалізації інтегрованого навчання
Виступ
Трощинська О.П., вчитель біології та хімії
3
Я роблю так (з досвіду реалізації міжпредметних зв’язків)
Повідомлення
Члени ШМО
4
Моделювання міжпредметних зв’язків у 8 класі
Практична робота
Коваленко Н.М.
5
Відкритий урок як засіб самовдосконалення вчителя
Самоаналіз, обговорення
Члени ШМО
6
Про дотримання вимог до ведення учнівських зошитів
Огляд зошитів 9 класу
Члени ШМО
7
Міжпредметні зв’язки як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учня          
Систематизація рекомендацій
Галіченко Т.В., вчитель фізики
8
Про результати шкільних олімпіад з природничо-математичних дисциплін
Аналіз
Калашник О.А., ЗДНМР
9
Огляд методичної літератури
Експрес-інформування
Діхтяренко І.В., бібліотекар

Робота між засіданнями
1)    Оформлення буклету «Міжпредметні зв’язки як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учня» (Галіченко Т.В.)
2)    Підготовка та проведення предметних тижнів: до Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер» (02.11-06.11), тижня наук (16.11-20.11)
3)    Проведення  зрізів знань (грудень, за наказом адміністрації закладу).
4)    Відвідування відкритих уроків (мета відвідування: спостереження за формами впровадження інтернет-технологій у навчального-виховному процесі).
5)    Самоосвітня робота вчителів, вивчення можливостей використання інтернет-технологій у навчально-виховному процесі.
6)  Опрацювання матеріалів обласної інтернет-конференції «Шляхи ефективного впровадження освітніх технологій у навчальних закладах Кіровоградської області»
7)  Організація та участь у тематичних засіданнях ШНТУ «Астра».
8)  Участь у роботі групи «ІТ-Вдосконалення», перевірці знань з ІКТ.

Засідання III

Дата проведення:   16 лютого 2016 р.

Тема: Використання Інтернет-технологій у навчально-виховному процесі

Форма проведення: семінар

зп
Зміст питання
Форма
роботи
Відповідальний
1. 
Вінтажна обробка сучасного уроку
Перегляд запису вебінару ВГ «Основа»
Калашник О.А.
2. 
Елементи дистанційного навчання під час вивчення фізики
Виступ, презентація
Галіченко Т.В.
3.
Особливості впровадження Інтернет-технологій на уроках контролю
Виступ, презентація
Устюжаніна О.В.
4.
Використання карт знань на уроках інформатики
Виступ, презентація
Калашник Ю.О.
5. 
Використання Google-maps на уроках географії
Виступ, презентація
Пасхал Г.П.
6. 
Використання Інтернет-технологій у навчально-виховному процесі
Проект рекомендацій
Коваленко Н.М.
7.
Відкритий урок як засіб самовдосконалення вчителя
Самоаналіз. обговорення
Члени ШМО
8.
Про дотримання вимог до проведення контрольних, практичних, лабораторних робіт
Огляд зошитів, електронних документів
Члени ШМО

Робота між засіданнями
1. Організація  та проведення консультацій до ДПА та ЗНО.
2.Підготовка до участі в інтерактивних конкурсах «Левеня», «Кенгуру», «Колосок – весняний».
3. Технічна обробка матеріалів веб-квесту (до квітня 2015 р.)
4. Участь у роботі районних методичних формувань, шкільних методичних заходах.
5. Підготовка творчих звітів вчителів, що атестуються (Пасхал Г.П., Трощинська О.П.)
6. Участь в обласному огляді-конкурсі «Педагогічна блогосфера» (номінація «Шкільне методичне об’єднання»)



Засідання IV

 Дата проведення: 05 квітня 2016 р.

Тема: Організаційно-методичне забезпечення проведення державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання

Форма проведення: оперативно-методична нарада

№ зп
Зміст питання
Форма
 роботи
Відповідальний
1.
Нормативно-правова та інструктивно-методична база організації та проведення ДПА та ЗНО у 2015-2016 н.р.
Вивчення документів
Пасхал Г.П., ЗДНВР
2.
Обговорення та погодження завдань для проведення ДПА  
Обговорення
Коваленко Н.М., вчитель математики
3.
Відкритий урок як засіб самовдосконалення вчителя
Самоаналіз, обговорення
Члени ШМО
4. 
Подорож сторінками фахових журналів
Експрес-огляд
Діхтяренко І.В., бібліотекар
         
Робота між засіданнями
1.  Організація  та проведення консультацій до ДПА та ЗНО.
2.  Підготовка куточків ДПА.
3.  Участь у роботі районних методичних формувань, шкільних методичних заходах.
4. Оформлення методичних паспортів, портфоліо, блогів та звітів про самоосвітню діяльність
5. Участь в обласному огляді-конкурсі «Педагогічна блогосфера» (номінація «Шкільне методичне об’єднання»)

Засідання V

Дата проведення: 26 травня  2016 року
 Тема:  Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя 
№ зп
Зміст питання
Форма роботи
Відповідальний
1.
Самоаналіз діяльності вчителя
Захист портфоліо,
звіт про виконання планів самоосвіти
Члени ШМО
2.
Моніторинг навчальних досягнень учнів
Представлення результатів
Пасхал Г.П., ЗДНВР
3.
Аналізуємо та плануємо разом
Анкетування вчителів
Калашник О.А.,
Коваленко Н.М.
Проектування плану роботи ШМО на 2016-2017 н.р.

Робота після засідання
1. Оформлення портфоліо педагогів (члени ШМО).

2. Підготовка звіту про роботу шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу для представлення на засіданні педагогічної ради (голова ШМО, червень 2016 р.)

Немає коментарів:

Дописати коментар