Засідання
I
Дата проведення: вересень 2016 р.
Тема:
Організаційно-методичне забезпечення викладання предметів
природничо-математичного циклу у 2016-2017 навчальному році
Форма проведення: методична нарада
№ зп
|
Зміст питання
|
Форма
роботи
|
Відповідальний
|
1
|
Про роботу ШМО у 2015-2016 н.р. та
завдання на 2016-2017 н.р.
|
Аналіз, обговорення
|
Коваленко Н.М.,
голова ШМО
|
2
|
Про розподіл доручень між членами ШМО
|
Коваленко Н.М.
|
|
3
|
Про особливості вивчення предметів у
2016-2017 н.р. ( Лист МОН України від 17.08.2016 1/9-437 «Щодо методичних
рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх
навчальних закладах») та оцінювання навчальних досягнень учнів 5-8 класів
|
Опрацювання документів
|
Пасхал Г.П., ЗДНВР
|
4
|
Про навчально-методичне забезпечення
(навчальний план, програми, підручники)
|
Аналіз
|
Пасхал Г.П.,
ЗДНВР
|
5
|
Про календарно-тематичне планування з
предметів відповідно до діючих програм
|
Корекція, погодження
|
Коваленко Н.М., члени
ШМО
|
6
|
Про ведення вчителями шкільної
документації
|
Аналіз за минулий н.р.
|
Пасхал Г.П., ЗДНВР
|
7
|
Про організацію діяльності ШМО у 2016-2017 н.р.
|
Обговорення, затвердження
|
Коваленко Н.М.
|
8
|
Про використання сайтів НМЛ КОІППО як один із шляхів самоосвіти педагога
|
Віртуальна екскурсія
|
Калашник О.А., ЗДНМР
|
9
|
Про підготовку до участі вчителів і
учнів в інтерактивних конкурсах природничо-математичного спрямування
|
Інформація
|
Калашник О.А.
|
Робота між засіданнями
1) Вивчення
інструктивно-методичних листів, рекомендацій, програм і змін до них, змісту та
державних вимог до загальноосвітньої підготовки учнів,
орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів.
2) Затвердження
графіків роботи навчальних кабінетів.
3) Підготовка та
проведення шкільного етапу учнівських олімпіад з навчальних предметів
(жовтень).
4) Підготовка
до районних предметних олімпіад (жовтень-листопад)
5) Відвідування
відкритих уроків (мета відвідування: спостереження за методами реалізації
міжпредметних зв’язків та компетентнісного підходу до навчання)
6) Підготовка
до конкурсів: конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт , інтерактивних
конкурсів «Бобер», «Колосок – осінній», «Геліантус».
7) Участь у
роботі районних методичних об’єднань.
Засідання II
Дата проведення:
листопад 2016 р..
Тема: STEM –
освіта: проблеми та напрями впровадження
Форма проведення: круглий стіл
№
зп
|
Зміст питання
|
Форма
роботи
|
Відповідальний
|
1
|
Єдиний відкритий освітній простір: проблеми, перспективи:
1.1.STEM-освіта: проблеми та напрями впровадження.
1.2.Зміст і технології STEM - освіти.
1.3.Тенденції
STEM-освіти.
|
Доповідь
|
Калашник О.А., вчитель. математики та
інформатики
|
2
|
Початкова, середня освіта: особливості STEM-освіти на різних етапах
навчання:
2.1. Наступність
як актуальна проблема початкової, середньої ланок освіти.
2.2.STEM - інноваційний
напрям розвитку профільної школи: підготовка випускників, побудова успішної
кар’єри.
|
Виступ
|
Коваленко Н.М., вчитель математики
|
3
|
Інформаційні технології як шлях удосконалення STEM-освіти.
3.1.Інноваційні методи, засоби та форми організації навчального процесу:
хакатон, марафон, он-лайн експерименти, електронні віртуальні лабораторії,
наукові музеї, платформи для організації міжнародної проектно-дослідницької
діяльності.
3.2.Освітня
STEM-робототехніка.
|
Виступ
|
Калашник Ю.О., вчитель. інформатики
|
4
|
Відкритий
урок як засіб самовдосконалення вчителя
|
Самоаналіз,
обговорення
|
Члени ШМО
|
5
|
Про
дотримання вимог до ведення учнівських зошитів
|
Огляд зошитів 9 класу
|
Члени ШМО
|
6
|
Про
результати шкільних олімпіад з природничо-математичних дисциплін
|
Аналіз
|
Пасхал Г П, ЗДНВР
|
7
|
Огляд
методичної літератури
|
Експрес-інформування
|
Діхтяренко І.В., бібліотекар
|
Робота між засіданнями
1) Підготовка
та проведення предметних тижнів: Тиждень географії
(січень); Тиждень фізики (січень); Тиждень інформатики (лютий).
2) Проведення
зрізів знань (грудень, за наказом адміністрації закладу).
3) Відвідування
відкритих уроків (мета відвідування: спостереження за формами впровадження
інтернет-технологій у навчального-виховному процесі).
4) Самоосвітня
робота вчителів, вивчення можливостей використання інтернет-технологій у
навчально-виховному процесі.
5) Організація
та участь у тематичних засіданнях ШНТУ «Астра».
6) Участь у обласному конкурсі: конкурсі-захисті науково-дослідницьких
робіт в МАН
Засідання III
Дата проведення: лютий 2017 р.
Тема: Використання інтерактивної
дошки на уроках предметів природничо-математичного циклу як засобу підвищення
ефективності навчального процесуі
Форма проведення: круглий стіл
Теоретична частина
1.Як інтерактивна дошка
дозволяє економити час вчителя. (Устюжаніна О.В., вчитель
економіки)
2.Переваги роботи з
інтерактивними дошками (Пасхал Г.П., вчитель географії)
3.Планування занять
на інтерактивній дошці (Трощинська О.П., вчитель біології)
4. Використання інтерактивної
дошки на уроках фізики (Галіченко Т.В., вчитель фізики)
Практична частина
1.Огляд ресурсів для
спільного користування.
2. Самоаналіз відкритих
уроків.
Різне:
1.Результати районних олімпіад з
природничо-математичних дисциплін. (Пасхал Г.П., ЗДНВР)
2.Результати районного конкурсу науково-дослідницьких
робіт (Пасхал Г.П., ЗДНВР )
Робота між засіданнями
1. Організація
та проведення консультацій до ДПА та ЗНО.
2.Підготовка до участі в
інтерактивних конкурсах «Левеня», «Кенгуру», «Колосок – весняний».
3. Участь у роботі
районних методичних формувань, шкільних методичних заходах.
4. Підготовка
творчих звітів вчителів, що атестуються (Калашник Ю.О., Галіченко Т.В.)
Засідання IV
Дата проведення: квітень 2017 р.
Тема:
Організаційно-методичне забезпечення проведення державної підсумкової атестації
та зовнішнього незалежного оцінювання
Форма проведення:
оперативно-методична нарада
№ зп
|
Зміст питання
|
Форма
роботи
|
Відповідальний
|
1.
|
Нормативно-правова та інструктивно-методична база організації та
проведення ДПА та ЗНО у 2016-2017 н.р.
|
Вивчення документів
|
Пасхал Г.П., ЗДНВР
|
2.
|
Обговорення та погодження завдань для проведення ДПА
|
Обговорення
|
Коваленко Н.М., вчитель математики
|
3.
|
Відкритий
урок як засіб самовдосконалення вчителя
|
Самоаналіз,
обговорення
|
Члени ШМО
|
4.
|
Подорож
сторінками фахових журналів
|
Експрес-огляд
|
Діхтяренко
І.В., бібліотекар
|
Робота між засіданнями
1. Організація
та проведення консультацій до ДПА та ЗНО.
2. Підготовка
куточків ДПА.
3. Участь у роботі
районних методичних формувань, шкільних методичних заходах.
4. Оформлення
методичних паспортів, портфоліо, блогів та звітів про самоосвітню діяльність
5. Участь в обласному огляді-конкурсі «Педагогічна блогосфера»
(номінація «Блог учителя»)
Засідання V
Дата проведення:
травень 2017 року
Тема: Портфоліо як засіб
професійного самовдосконалення вчителя
№ зп
|
Зміст питання
|
Форма роботи
|
Відповідальний
|
1.
|
Самоаналіз
діяльності вчителя
|
Захист портфоліо,
звіт про виконання планів самоосвіти
|
Члени ШМО
|
2.
|
Моніторинг
навчальних досягнень учнів
|
Представлення результатів
|
Пасхал
Г.П., ЗДНВР
|
3.
|
Аналізуємо
та плануємо разом
|
Анкетування вчителів
|
Калашник
О.А.,
Коваленко
Н.М.
|
Проектування плану роботи ШМО на 2017-2018 н.р.
|
Робота після засідання
1 Оформлення
портфоліо педагогів (члени ШМО).
2. Підготовка звіту про роботу шкільного методичного об’єднання
вчителів природничо-математичного циклу для представлення на засіданні
педагогічної ради (голова ШМО, червень 2017 р.)
Немає коментарів:
Дописати коментар