середа, 22 березня 2017 р.

Вінницький EdCamp

20 березня для відкритого обміну педагогічним досвідом  у Вінниці зустрілися вчителі з 16 областей України. Більше 120 учасників цілий день презентували, дискутували та обмінювалися власними досвідом з впровадження новітніх ідей щодо навчання. Тема Вінницького EdCamp – «Інформаційні технології та STEM-освіта».
Кіровоградську область представляли сім педагогів, серед яких були і вчителі нашого закладу Калашник О.А. та Калашник Ю.О.







Організатори надали можливість ознайомитися із думками дванадцяти експертів: Наталії Копняк «Інфографіка: Що? Де? Коли? Для кого?», Сергія Пойди «Програмуємо граючись», Ірини Слуцької «Грати навчаючись або навчатися граючи?», Володимира Копняка «Про що думають роботи?», Олега Пустовойта «Візуальне Web-середовище програмування App Lab», Миколи Заболотного «STEM – освіта для візуалів» та з іншими.

   Цікавою була і вчительська паралель. Серед восьми локацій вчительської паралелі право представляти свою тему виборов і Калашник Юрій Олександрович, який презентував роботу гуртка з робототехніки, що є одним із напрямків впровадження STEM–освіти.
   Взагалі отрималась «крута» вчительська (не)конференція: закон "про дві ноги" і "ефект довгого хвоста", мейкерство, робототехніка, STEM, інфографіка, майнкрафт у школі, менше паперів - багато інновацій і ще більше ідей.

Немає коментарів:

Дописати коментар